Педагогічний досвід вчителя Ващенко Надії Миколаївни.



Педагогічний досвід вчителя Ващенко Надії Миколаївни.


       Основним завданням сучасної школи – виховання компетентної особистості, яка не тільки володіє знаннями, але й уміє застосовувати їх у житті, діяти активно у відповідних ситуаціях, адаптуватися до складних соціальних умов, долати життєві труднощі, підтримувати своє здоров’я на належному рівні чинити опір негативним впливам. Розвивати в учнів позитивні якості закладені в ній природою, допомогти дітям знайти своє місце у суспільстві. Перед учителями молодших класів постають відповідні завдання: сформувати у дітей усі необхідні якості, навички вміння школяра – підготувати вихованців до того, щоб вони могли успішно опанувати складну й відповідальну науку подальшого життя. Щоб навчити дитину вчитель сам повинен займатись самоосвітою і творчою працею.

Моє педагогічне кредо: навчаючи інших вчитись самій. В житті все робити з любов’ю. за кожний мій вчинок, щоб діти могли згадати мене добрим словом. Якщо зупинився – вважай, що відстав. 

Проблема над якою я працюю: «Формування творчої особистості молодших школярів шляхом застосування інтерактивних технологій на уроках читання та української мови».

У своїй роботі впроваджую ідеї гуманної педагогіки Ш. Амонашвілі, елементи «Ейдетики», використовую духовно-моральне виховання учнів за творчою спадщиною В. Сухомлинського, С. О. Логачевської, О. Я. Савченко. 

За роки роботи з молодшими школярами випробовую багато різних форм і методів навчання, в залежності від рівня готовності учня до школи. Використовую систему розвивального навчання за методом Д. Ельковина і В. Давидова, технологію В. Ільченка «Довкілля», щоб проявити у дітей інтерес до знань. В своїй роботі використовую інтерактивні технології.




Немає коментарів:

Дописати коментар